Ahlâk Ve Müeyyide - Ahlâkın Anlamı ve Sınırı Üzerine Konuşmalarahlâk ve Müeyyide - Ahlâkın Anlamı Ve
Liste Fiyatı :
240,00TL
İndirimli Fiyat :
216,00TL
Kazancınız :
24,00TL
Taksitli fiyat :
9 x 26,40TL
Havale/EFT ile :
211,68TL
9786053205975
1388959
https://www.teklifkitap.com/ahlak-ve-mueyyide-ahlakin-anlami-ve-siniri-uzerine-konusmalarahlak-ve-mueyyide-ahlakin-anlami-ve
Ahlâk Ve Müeyyide - Ahlâkın Anlamı ve Sınırı Üzerine Konuşmalarahlâk ve Müeyyide - Ahlâkın Anlamı Ve
216.00
Klasik dünyada üretilmiş insan tasavvurlarının modern dönemdeki dönüşümünün en önemli sonuçlarından biri, insanın kendisine ilişkin beklenti ve umutlarını değiştirmesidir. Bu durum pek çok alanda olduğu gibi ahlâk alanında hem soru hiyerarşisini etkilemiş hem de yeni bir takım soruların sorulmasını gerektirmiştir. Bu bağlamda bilhassa son yarım yüzyılda insanın ahlâklı olmasının gerekçesi sorgulanır hâle gelmiş ve bir kısım akımlar, ahlâkı tamamen vicdanî bir durum olarak değerlendirmeye başlamıştır.
Ahlâk tamamıyla bireyin vicdanıyla alakalı bir olgu olarak anlaşıldığı sürece bireyler arasındaki ilişki veya ahlâkın dışa bakan yönü, ahlâktan ziyade siyasetin bir sorunu olarak ele alınmak durumundadır. Bu takdirde ahlâksızlık kapsamında değerlendirilecek durumlar, hukukun alanına girdiği sürece bir müeyyideden bahsedilebilir. Fakat bu sonuç, esas itibariyle belirli bir insan ve toplum tasavvurunun uzantısı veya kaçınılmaz neticesi olduğundan farklı insan ve toplum tasavvurları açısından ele alınmayı gerektirir. Elinizdeki kitapta ahlâk ve müeyyide ilişkisini sorgulamak amacıyla 2015 yılı içerisinde İslam Ahlâk Düşüncesi Projesi içerisinde gerçekleştirilen "Ahlâkî Müeyyide Üzerine Konuşmalar" serisinde yapılan konferansların metinlerini bulacaksınız.
- Açıklama
- Klasik dünyada üretilmiş insan tasavvurlarının modern dönemdeki dönüşümünün en önemli sonuçlarından biri, insanın kendisine ilişkin beklenti ve umutlarını değiştirmesidir. Bu durum pek çok alanda olduğu gibi ahlâk alanında hem soru hiyerarşisini etkilemiş hem de yeni bir takım soruların sorulmasını gerektirmiştir. Bu bağlamda bilhassa son yarım yüzyılda insanın ahlâklı olmasının gerekçesi sorgulanır hâle gelmiş ve bir kısım akımlar, ahlâkı tamamen vicdanî bir durum olarak değerlendirmeye başlamıştır. Ahlâk tamamıyla bireyin vicdanıyla alakalı bir olgu olarak anlaşıldığı sürece bireyler arasındaki ilişki veya ahlâkın dışa bakan yönü, ahlâktan ziyade siyasetin bir sorunu olarak ele alınmak durumundadır. Bu takdirde ahlâksızlık kapsamında değerlendirilecek durumlar, hukukun alanına girdiği sürece bir müeyyideden bahsedilebilir. Fakat bu sonuç, esas itibariyle belirli bir insan ve toplum tasavvurunun uzantısı veya kaçınılmaz neticesi olduğundan farklı insan ve toplum tasavvurları açısından ele alınmayı gerektirir. Elinizdeki kitapta ahlâk ve müeyyide ilişkisini sorgulamak amacıyla 2015 yılı içerisinde İslam Ahlâk Düşüncesi Projesi içerisinde gerçekleştirilen "Ahlâkî Müeyyide Üzerine Konuşmalar" serisinde yapılan konferansların metinlerini bulacaksınız.Stok Kodu:9786053205975Boyut:110-190-0Sayfa Sayısı:240Basım Yeri:AnkaraBaskı:1Basım Tarihi:2017-03-22Kapak Türü:KartonKağıt Türü:2.HamurDili:Türkçe
- Taksit Seçenekleri
- Axess KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim216,00216,002112,32224,64376,32228,96638,88233,28926,40237,60Finansbank KartlarıTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim216,00216,002112,32224,64376,32228,96638,88233,28926,40237,60Bonus KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim216,00216,002112,32224,64376,32228,96638,88233,28926,40237,60Paraf KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim216,00216,002112,32224,64376,32228,96638,88233,28926,40237,60Maximum KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim216,00216,002112,32224,64376,32228,96638,88233,28926,40237,60World KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim216,00216,002112,32224,64376,32228,96638,88233,28926,40237,60Diğer KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim216,00216,002112,32224,64376,32228,96638,88233,28926,40237,60
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.